klik la sekejap ye.. :)

About Me

cinta hatiku

cinta hatiku
ayah & ibu

:)

:)
cakah

sisters

angah
Powered by Blogger.

Friday, December 19, 2014

hai uolsssss !

Okay dah lama tak merepek.

Hehehe. Hai uolssss.

Taktau nak tulis apa, tapi semangat nk mengupdate tiba2 dtg.

Heeee.
Okay takda apa.

Doakan iols rajin mengupdate okehhh 😍

2014 tinggal 11 hari.

2015 tahun akhir di ipgkbl. InsyaAllah. 😍


Jari menari ;
-zettyamir-

Saturday, April 19, 2014

Good Friday punya cerita

cuti good friday memang masa nak berehat serehat-rehatnya.
tapiii. mengenangkan ada kerja yang perlu diselesaikan. kami sepakat nak ke sekolah. siapkan kerja.
datang datang kat skolah, eh, ada GB ! :)

rupa-rupanya GB risau sebab kunci bilik akses yang tempat ktorg bermastautin tu, takda. al kisahnya, Ali yang TERbawak kunci tu balik. habslah semalaman GB punya risauuu. rupa-rupanya kau yang punya angkara aliiiii ! hahahahaha.

okayyy. arini kami nak siapkan sudut apresiasi yang GB cadangkan untuk kami buat. jadi, kmi sepakat nak jumpa jam 9 pagi. aku sampai kat skolah jam 930 ! hehe. ampun kawan2. terlambat sikit.

jom kita mulakan operasi ya kawan2 sepraktikum ! hehe

satuuuuuuuuuuuuu......................

kita bincang apa yang perlu.
senaraikan.
lepastu, bagi kat boss :)
boss pegi beli brg, kita tunggu yerrr.


ni ketua kami yerr... hehe. baik tuan. saya pahammm.

projek kita yang juta-juta. (konon) 

yang carta organisasi kat sebelah tu, madam zaza yang uruskan. hehe. all the best madam !



bass balik bawak barang2 yang diperlukan. yang bestnyaaaa, boss bawak scr tapau sekaliiii. wuhaaaaa.... puck dicita ulam mendatang. bagai orang mengantuk disorongkan bantal. bagai orang lapar dihulur scr ! hihihihihi.

barang dah adaaa.. jom kerja ! 


 
 

Ni Madam Zaza yang tengah sibuk siapkan carta organisasi







akhirnyaaa, ni hasilnyaaaa...............



jumpa lain kali ! hehe.

jejariku menari
-ZA-



Wednesday, April 16, 2014

hai hai hai haiiiii, Assalamualaikum semua ;)

uisehhhh. dua tahun dah berhabuk ! dua tahun !

gilaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

aku taktau mana aku dapat semangat nak menulis kat encik belog ni airiiii. semangat sebab dah nak habis praktikum fasa 1 kot ;) hehehe !

sangat banyak ceritaa okayy dua tahun ni!!!!!!!!

takpa la. malas nak cerita.
mula hidup baru. bernafas semula ya encik belog :)

nanti aku cerita pasal praktikum fasa 1.

jejariku menari
-zettyamir- ZA-

Saturday, May 19, 2012

sebuah perjalanan mula dari langkah pertama

assalamualaikum encik belog :)))
 hai ! lama tak jumpa kan encik belog.
almaklumlah, lately ni busy sikit. *konon


okayyy.. berbalik pada tajuk kat atas tu, arini nak merepak pasal langkah pertama.

hmmm... langkah pertama ?
langkah pertama mesti dirancang dengan teliti. tapi langkah pertama juga sering berlaku tanpa kita sedari.
kalau langkah pertama berjalan dengan lancar, iAllah langkah-langkah seterusnya akan jadi lebih mudah.

cerita langkah pertama saya pula mcm ni.. langkah pertama nak bagi dia lebih perasan kehadiran sy. hihi.
selama ni kami berhubung guna fb je.. tu pun bukannya selalu. sekali sekala, dua kali dua kala je.
1 aritu, sebagai setiausaha sy dipertanggungjawabkan utk forward msg kat wakil2 batch bagitau pasal meeting ketua kumpulan dgn jpp. haha. apa lagi, zettyamir memainkan peranan nya !
sy forwardkan msg kat dia dgn alasan sy jumpa nombor dia je.. hihi.. :)
lepas kejadian tu, kami terus&terus bermsg. kihkihkih.

*sy tau awak tak tau yg sy suka awak. hehe. takpa. satu hari masanya akan tiba.
salam sayang
-zettyamir-

Friday, May 4, 2012

tak keruan

assalamualaikum encik belog :)

haihaihai... hihihihi...

okayyy... gedikk sy terlebih malam ni... harap maaf ye encik belog.... layan jerrr...
k2... mlm ni nak crita pasal sy terjumpa wajah kesayangan hamba kat tempat mkn tadi....
auuwwwwww ! auwwww ! auuuuWWWW!

HEHE.

kalau dah jodoh tak kemana ya ! alamak ! malu la jumpa dia tadi. tak tau nak cakap apa bila dah bertentang mata. auwww ! over !

WKH : eh, hai... :)
sy : Haiii :) *buat muka terkejut ! tapi memang terkejut pun.
WKH : emm... emmm... mkn ka ?
sy : aok.. emmm...emmmm... *xtau nak ckp apa... emm... g ngan sapa tek ?

ahhhhhh... cukup2! hehe... nak mimpi dia jap... selamat mlm encik belog :D

salam sayang
-zettyamir-

Thursday, April 26, 2012

ahmad

assalamualaikum encik belog :)

pagi2 hari macam ni dgn menahan lapar dan rasa geram.... sy tiba2 teringat kat insan yg bernama ahmad.
ahmad...nama yg belum padam dari memoriku.
ahmad ni dah hampir 3 tahun sy tak hubungi.

pesanan untuk ahmad :
#sy takkan padam nama awak, tapi sy akan simpan dgn rapi sebagai kenangan manis hidup.#

terima kasih ahmad :)

yang ikhlas
-zettyamir-

Monday, April 23, 2012

asyilah


assalamualaikum encik belog :)
entry kali ni khas untuk salah seorang yang terpenting dlm carta hati saya.

SITI ASYILAH BINTI KUDUS

pesanan untuk si pemilik nama,
# jangan selalu rasa diri tak penting bagi org lain sebab anda terlalu penting utk saya.

SAYA SAYANG AWAK

yang ikhlas:
-zettyamir-