klik la sekejap ye.. :)

About Me

My photo
seorang gadis biasa...

cinta hatiku

cinta hatiku
ayah & ibu

:)

:)
cakah

sisters

angah
Powered by Blogger.

Wednesday, January 26, 2011

kalau....


kalau hati ini panadol...akan ku ubatimu tika kau menderita kesakitan...
kalau hati ini payung...akan kupayungi mu tika gerimis dan mentari terik..
kalau hati ini selimut...akan ku selimuti mu bila mana kau kesejukan..
kalau hati ini air sungai...akan ku tetap mengalir pada arus yang sama walau apa pun yang terjadi...

namun...semuanya hanya kalau...

kalau lah KITA tidak pernah mengenali...
tidaklah aku sebegini...
tidaklah aku merinduimu tika kau meminggirkanku...

semuanya hanyalah kalau...

kalau dan kalau !

bagiku...
kalaupun aku menyatakan bahwa aku membenci dirimu...
itu hanyalah KALAU semata-mata !
aku sebenarnya tidak mampu untuk membenci dirimu...

apa2 pun..
aku mendoakan kebahagiaanmu sayang !


No comments:

Post a Comment