klik la sekejap ye.. :)

About Me

My photo
seorang gadis biasa...

cinta hatiku

cinta hatiku
ayah & ibu

:)

:)
cakah

sisters

angah
Powered by Blogger.

Monday, February 28, 2011

cela di muka boleh dirawati tapi cela dihati tidak diketahui

sungguh sakit hati tatkala melihat dirimu merembes-rembes ketidakmatangan mu di khalayak ramai.

malu sungguh hati ini dengan tindakan kamu yang bergelar perwira ! (KONON!!!!)

saya benci dengan tindakan kamu.

saya cuba sedaya upaya untuk tidak melibatkan hati dan perasaan ketika berada di khalayak ramai

saya hanya menjalankan tugasan yang telah diamanahkan kpd saya .

kenapa kamu harus menunjukkan kelemahan kamu di depan saya dan juga 18 pasangan mata yang lain dengan melihat tindakan BIJAK mu itu

tidak kah kamu malu ???????

saya tidak menyanka yang kamu akan keluar dari kelas semata-mata untuk lari dari kenyataan.

bangkitlah wahai arjuna !

tindak tanduk mu membuat hatiku keliru.

saya benci untuk berperasaan begini !

bercampur-baur !!!!!


No comments:

Post a Comment