klik la sekejap ye.. :)

About Me

My photo
seorang gadis biasa...

cinta hatiku

cinta hatiku
ayah & ibu

:)

:)
cakah

sisters

angah
Powered by Blogger.

Tuesday, March 13, 2012

saya tak minta...

hai hai hai encik belog. hahaha. setelah sekian lama I x menjengah u. di pagi yg hening ini I mencoret isi di hati I pada dada U ye encik belog :)

hmmm... mlm ni nak bermadah sikit.. bacalah wahai encik belog.. ;

saya tak minta yang soleh,
saya tak minta yang kaya,
saya tak minta yang tampan,
saya tak minta yang hebat,
saya tak minta yang berpangkat....

sebab....

saya pun tak solehah sangat
saya pun tak kaya mana,
saya pun tak cantek,
saya bukan yang hebat,
saya takda pangkat....

cukuplah sekadar ....

DIA yang ada agama di hati serta mengamalkannya sepenuh hati,
DIA yang menerima dan menyayangi saya seadanya,
DIA yang sanggup bersusah & bersenang bersama,
DIA yang membantuku menujuku ke Jannah.

*untuk pemilik tulang rusuk yang aku pinjam....
SUSAH UNTUKKU MENCARI SOLEHMU SEANDAINYA SOLEHAHKU TIDAK SETANDING SOLEHMU

~salam sayang, zettyamir~

No comments:

Post a Comment